فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


استفاده از عينک گوگل در يکي از بزرگترين بيمارستان هاي آمريکا

ا موضوع: فناوری,,

بیماران مرکز پزشکی بوستون آمریکا، که در واقعی یکی از بزرگترین بیمارستان‌های این کشور است هنگام مراجعه به بخش اورژانس این مرکز، با صحنه‌ای جالب روبرو می‌شوند. پزشکان این مرکز در اقدامی جدید، از عینک‌های هوشمند گوگل استفاده می‌کنند.


این پزشکان به واسطه استفاده از این گجت پوشیدنی جدید می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به تبلت یا لپ‌تاپ، اطلاعات پزشکی بیمار را که بر روی QR Code در کنار تخت وی موجود است بخوانند. این کد از طریق نرم‌افزار ویژه این بیمارستان، با تغییر بیمار، به روز رسانی می‌شود و شامل اطلاعاتی از قبیل نتایج آزمایشات، اطلاعات مرتبط با علائم حیاتی و دیگر اطلاعات ضروری بیمار است.

Steven Horng یکی از پزشکان این مرکز از تجربه کاری خود با این عینک می‌گوید: ” یکی از بیماران من خون‌ریزی شدید از ناحیه سر داشت. این عینک بلافاصه اطلاعات آلرژیک این بیمار را به همراه داروهای مصرفی وی به من نمایش داد. این مطلب باعث شد، در عوضِ مراجعه به لپ‌تاپ، وقت خود را برای درمان بیمار بگذارنم.” لازم به ذکر است که برای تامین امنیت اطلاعات کاربران، این مرکز پزشکی، کلیه قسمت‌های عینک که با سرورهای گوگل در ارتباطند را جایگزین کرده و همه اطلاعات در پشت فایروال‌های این مرکز پزشکی محفوظ باقی می‌مانند.

منبع : fastcompany


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir
 




تعداد بازديد : 110

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف